lauantai, 18. kesäkuu 2011

Hiittiä, laidunta ja ratsastusta. :)

Hihhei, Roope meni viimeisimmällä hiitillään neljääkymmentä,mahdotonta miten se kehittyy!

Ilen kanssa käyty kahdesti kokeissa, ekalla kertaa 24,7, lähtö epäonnistui kun vietiin pollen lähtöpaikka ja kellotus ei tainnut mennä ihan kaiken taiteen sääntöjen mukaan? Porissa oltiin eilen. Voi että se hevonen inhoaa sitä rataa, hiittisuoralta koitti väkisin puskea pois, ja oli hirmu jännittynyt.

Laukkahan siinä tuli heti ekaan kurviin. Pitkäksi ei tosin mennyt,kaarteet oli vaikeita juosta. Vaan tulos oli silti 24,0.  Hyvä suoritus. Volttipaikkakin kuviteltiin huonoksi, juoksuradan veturi, vaan hienosti kuski hoiti homman ja hevonen toimi oikein näppärästi!

Kirppukin alkaa olemaan aika hyvä, ei ontumista enää ympyrällä juoksuttaessa. Onhan tässä jo puoli vuotta harrastettukin kävelyä,nyt pikkuhiljaa aletaan hölkkäilemään, josko syksyn koitoksiin suunnattaisiin. Ehkä :)

 

Nyt ollaankin viikko vietetty Kodiksamissa laidunelämää, Roopellakin pelkkää ratsastelureeniä ja selkälihasten rakentamista. :)

maanantai, 30. toukokuu 2011

Ratsureissulta.

Todistetusti oltiin kaksin maastoilemassa, on siinä kerrassaan hieno hevonen! 

maanantai, 30. toukokuu 2011

Pojat yhdessä ja vähän erikseenkin. :)

 

Roope, Ile & Kirppu

 

Ile & Roope

maanantai, 30. toukokuu 2011

Royal Gem

Uusi ystävämme Kirppu saapui joulukuun puolessa välissä. Kirppu on siitä asti viettänyt sairaslomaa ja nyt pikkuhiljaa palaillaan taas arkea päin. :) 

maanantai, 30. toukokuu 2011

Onpas taas aika vierähtänyt...

Jopas on taas aika tosiaan kulunut, paljon on sattunut ja tapahtunut. 

 

Roope ollut hiittailemassa jo pariin kertaan, 1,50 menee kun hermostukset menee ohi. Kivalla mallilla tuo iso ukko on, ja edelleen takakorkeutta monta senttiä. Loppuispa tuo kasvu jo, muuten ei yllä tää persjalkanen enää valjasteleen!

 

Joulukuussa Roope saikin uuden kaverin, 2003 syntynyt lv ori Royal Gem muutti remmiin mukaan. Pojat toimeentui ihan kivasti yhdessä. Vaan kesän tultua Roope sai vanhan tutun Ilen kaverikseen erinäisistä hevosten välisistä erimielisyyksistä johtuen.....

 

Roopen kanssa on jo ratsasteltukin muutamaan otteeseen, hirmu kivasti se siinäkin toimii,josko vähän selkälihaksia saataisiin!