Hihhei, Roope meni viimeisimmällä hiitillään neljääkymmentä,mahdotonta miten se kehittyy!
Ilen kanssa käyty kahdesti kokeissa, ekalla kertaa 24,7, lähtö epäonnistui kun vietiin pollen lähtöpaikka ja kellotus ei tainnut mennä ihan kaiken taiteen sääntöjen mukaan? Porissa oltiin eilen. Voi että se hevonen inhoaa sitä rataa, hiittisuoralta koitti väkisin puskea pois, ja oli hirmu jännittynyt.
Laukkahan siinä tuli heti ekaan kurviin. Pitkäksi ei tosin mennyt,kaarteet oli vaikeita juosta. Vaan tulos oli silti 24,0. Hyvä suoritus. Volttipaikkakin kuviteltiin huonoksi, juoksuradan veturi, vaan hienosti kuski hoiti homman ja hevonen toimi oikein näppärästi!
Kirppukin alkaa olemaan aika hyvä, ei ontumista enää ympyrällä juoksuttaessa. Onhan tässä jo puoli vuotta harrastettukin kävelyä,nyt pikkuhiljaa aletaan hölkkäilemään, josko syksyn koitoksiin suunnattaisiin. Ehkä :)
Nyt ollaankin viikko vietetty Kodiksamissa laidunelämää, Roopellakin pelkkää ratsastelureeniä ja selkälihasten rakentamista. :)


